prinsessanmalin

Alla inlägg den 16 augusti 2015

Av Malin - 16 augusti 2015 22:06

I morse gick upp skapligt igen. För mamma hämtade oss. För skulle stor handla redan idag. Tur hade Danne pengar så vi kunde göra idag. Medans man var ledig och så var det lungt där. För alla var nog på standen idag. Vi skrev matlista igår. Vi hittade massa nytt gott och jag köpte en billig film. Så nu har jag alla dom filmern. Jag vart osäker om jag hade den redan men det hade jag inte. Drickorna var på rea. Så vi passade på. Jag är så glad för produkterna. Dom var inte så dyra som jag trodde dom var. Dom brukar vara dyra på andra ställen. Jag har velat provat dom länge. Det fanns olika. Så det var svårt att välja först. Vi var i olika affärer också. När jag satt i bilen blödde jag näsblod. Tur att det kom när vi var i bilen och inte när vi handlade. När vi kom hem åt vi en sen frukost. Det blev ägg mackor. Sen gjortde jag rent katt buren och tog fram kläder tills i morgon. Efter det blev det att ta en dusch. Till kvälls maten blev det tacos.När vi skulle äta ringde pappa och fråg om vi ville äta slagsta glass med dom. Det ville vi. Så vi åt upp maten fort. Så fort har vi nog aldrig ätit förut. Det var min första slagsta glass i år. Jag tog en choklad snäcka. Det var söta ankor där också. Sen tog mina föräldrar DVD/CD hyllerna. Dom skulle prova om det passar. Dom fick även produkter som jag inte ville ha. Tacka så mycket mamma att du körde oss idag och för vi fick följa med att äta glass i solen. Det sol så länge på kvällen. Det bra. Killarna slängde skärp också. Nyss tittade vi på en svensk skräckis som var tittat på förut.  

                   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards