prinsessanmalin

Alla inlägg den 20 juni 2015

Av Malin - 20 juni 2015 21:17

I morse sov vi ganska länge. Efter vi hande vaknat gick vi handlade lite gott bra. För det var stängt över allt idag efter som det är en röd dag i gen. Efter vi hade handlat gick vi hem och då byta jag rent till kattens låda. Sen la jag in lappa i pärmen. Efter det blev det att se på den nya Johan Falk och den var bra. Jag provade även den ena nya drickan som jag hade köpte på dreamhack. I går fick jag en handsprit av mina föräldar som jag tycke var bra. Dom hade två av dom. Jag fick en väska som hade hade fått från banken som man kan ha sin dosa i. Så det är smart. Tack så mycket för dom.  

   

Av Malin - 20 juni 2015 19:00

I går hade vi fullt upp. Vi vaknade skapligt så tog man en dusch. Sen kom mamma och hämtade oss. Först skulle vi hämta en snygg mikro som jag hade köpt och den är så snygg färg. Efter handlade vi lite och efter det åkte vi till mina förläldrar. Där provade vi den nya poolen. Där var det varmt och skönt. Man kan göra mycket saker med den. Sen efter åt vi midsommar mat. Efter vi hade ätit klart så åkte vi kollade på en midsommarstång. Vi tog även lite låter där men vann inget. Sen åkte vi tillbaka igen och åt jordgubbstårta som mamma hade gjort. Jätte mumsigt. Vi hann tvätta massa också. Sen åkte vi hem till oss och länade saker och hämtade saker. Efter det åkte vi hem till Petra. För där var det fest. Vi fick lite drickor och mat. Vi hade även mat och drickor med oss. Vi gjorde olika leka och vi var i två olika grupper. Min grupp vann. Sen körde svämor oss hem och Robert och hem med henne. Tack alla inblandade för i går. Det var så bra att vi hann vara på två olika ställen. Här kommer det bilder och video från i går.

                                                     


 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards