prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 juni 2015

Av Malin - 18 juni 2015 21:06

I morse tog jag bussen till jobbet. Det var inge roligt väder. När man kom fram åt man matsäck. Senare efter frukost gick vi ut och fixade midsommarstången. Det regnade lite då. Efter det dansade och sjöng vi runt den. När vi kom in åt vi midsommar mat och efterrätt fick vi. Sen var det lugnt. Jag fick dom här fina servetterna och ljusen av en av barnen. Sen funkade inte ljuset på våran lampor på ett tag. Så vi fick leka i mörkret. Sen fick vi mer av en av barnen som vi får ha till rasten. Tack så mycket. Vet inte vad det är. Det så konstigt att det blir så bra bild fast det var mörkt. Jag hade ingen blixt på. Så jag är så glad över min mobil. Jag slängde lite skräp själv. För det skulle gå snabbt. För vi glömde göra det på morgonen men då hade vi fullt upp också. Efter jag hade slutat åkte jag ner till stan. Jag möte Danne och Robert där. Vi åt där för dom ville det. Sen handlade vi dricka till i morgon och jag köpte en present. Jag hämtade ut pengar också. Fick den här boken som Danne köpte för 10 kr bara. Tack så mycket. Jag köpte Justin Bieber saken för 10 kr också. Lilla Truls från i morse. 

                                       

Av Malin - 18 juni 2015 06:00

   

                                                  


          4 år och 4 månader med min Daniel.<33


Du är det finaste jag har och vill aldrig förlora dig. Hoppas du känner så med. Jag kan verkligen säga allt till som jag inte skulle göra med någon annan. Jag har så svårt att lita på folk nu för tiden. Jag älskar dig sjukt mycket. puss och kram till dig hjärtat från din Malin.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards