prinsessanmalin

Alla inlägg den 1 juni 2015

Av Malin - 1 juni 2015 22:27

Nu har man blivit bättre. Jag är inte lika snorig längre. så jag var på jobbet idag. I morse blåste det och regnade det mycket. Jag tänkte ta bussen men det blev inte så. När jag kom till jobbet åt vi frukost och senare gick vi ut. Det regnade litet tag och sen blev det sol hela dagen sen. Så det var nog bra att jag tog cykeln. Efter lunch var det rätt så lugnt. Jag åt mellis med dom små och det är ju alltid mysigt att få göra det. Jag fick jobba lite över. För jag behövder göra det idag. Så nu är man extra trött. Nu är det första sommar månade och det märkts inte på vädret idag.  Blev sen mat idag också. Den här bilden på mig i från smink kvällen. Hon som jobbade med allt som dom sålde hon tog den bilden. Jag fick den idag av henne.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards