prinsessanmalin

Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Malin - 6 maj 2015 17:49

I morse regnade det jätte mycket så jag tog bussen till jobbet. När man kom fram till jobbet åt man frukost. Senare efter frukosten så gick vi till skogen och då kom solen fram. Vi åt våra matsäck säck först och sen gjorde vi lite uppdrag. Vi åt mellis ute idag. Jag möte mamma på stan och söta Pyret. Jag fick passa henne medans mamma gjorde ärenden men hon var så pipig. Sen åkte vi hem till mig och dubbel kolla så allt är med och nu är allt med. Det är nog mamma som är mest nörvas om ja glömt något tror jag hehe. Sen ringde svärmor att sa trevlig resa och lite annat Åt ny lite sabbis mat i mickorn. För i kväll åker jag till skavsta hotell och i morgon på morgonen ska vi flygga till Spanien. Vi kommer hem på söndag på morgonen. Så det blir ingen blogg dom här dagarna. Om jag har tur så finns det gratis internet på hotellet. Danne kommer vara med en kompis så att han klara sig hehe.

 

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards