prinsessanmalin

Alla inlägg den 3 maj 2015

Av Malin - 3 maj 2015 21:31

I morse gick vi upp rätt så tidigt när det gäller oss i alla fall. Sen efter det tog man en dusch. Efter det åt man en god frukost. Sen tog vi det lite lugnt. Efter det har jag börjat packa ska snart åka bort med mina jobba kompisar. Sen skulle vi tvätta men då var det någon som tvättade över tid på våran tid och dag. Grr blir så sur på sånt och det inte första gången. Så jag fick laga mat först och äta. Sen kunde vi tvätta. Jag som brukar tvätta först och sen äta. För då brukar det bli klar efter. Tack vare dom fick jag göra det så sent. När jag skulle leta efter örhänge som Danne skulle låna så la söta Truls sig i lådan istället. Hur gulligt är inte det hehe.  

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards