prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 april 2015

Av Malin - 18 april 2015 21:08

I morse gick vi upp rätt så tidigt konstigt nog. För man hinner göra så mycket saker då också. Jag gjorde gröt till frukost och drack lite kaffe så man blir lite pigg. Fast jag var inte så trött faktiskt. Sen fixde jag katt lådan och sen gick vi ner och slängde skräp. Vi gick ner till stan för det var så fint väder. Sen träffade vi två kompisar där. För av den ena skulle jag få en film av som hon sa till mig förra helgen. Det verkligen en snäll vän som jag har börjat lära känna bra. Tack så mycket Vi träffades inne i en second hand butik. Där hittade jag en kudde till badkaret som jag har letat efter länge. Den kostade bara 5 kr. Sen fick jag en låda som en kompis tycke jag skulle ha. Hon tycke den passa mig så bra. Tack så mycket. Vi åt glass också och jag provade den här nya. Den var så god. Det var en söt lite söt fågel som var sugen på varna glass hihi. Efter det var jag och Danne på en musikal. Vi träffade även två andra vänner där. Jag köpte en vatten flaska som det stå satsa friskt. Dom var okså där. Jag tänkte jag ha den inne i teater och dricka i men det blev inte så. Vi köpte även ett progaram om teatern. Älsklingen bjöd mig på biljetten. För han vile så gärna gå på den. Vi känner några som var med i den också. Tack så mycket den var bra. När vi kom hem vart det att fixa med maten. Det blev lite sent för teatern var så lång. Det var premiär också. Efterrätt blev det första jordgubbar i år. Dom var god och inte sura som tur är. Jag hittade två stycken maj blommer på stan också. Här kommer det bilder från teatern och det var lite svårt att ta kort där.  Förlåt för ett långt inlägg hehe. 

                                         

Av Malin - 18 april 2015 00:00


  

                                                          4 år och 2 månad med min fin Daniel.<33
 
Jag är så galet glad över att jag har dig. Du är inte bara min pojkvän utan du är min absolut bästa vän. En person jag kan säga allt till utan att skämmas. Jag känner mig trygg med dig och i din underbara närhet.
Jag älskar dig så enormt mycket. Många pussar till dig min älskling från din Malin.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards