prinsessanmalin

Alla inlägg den 17 april 2015

Av Malin - 17 april 2015 21:58

Vi tvättade i går glömde jag skriva om i går. I går kväll myste jag och Truls i sängen innan vi skulle sova. I morse efter jag hade vaknat så tog jag en dusch och sen fixade jag mig. Efter åt jag frukost och sen tog jag bussen till jobbet. För mamma och Danne skulle hämta mig efter jag hade slutat. När jag kom till jobbet så slängde jag skärp med nårga av barnen. Till lunch åt vi taco mumsigt var det. Efter lunch var det lugnt. Sen när mamma och Danne hade hämtat mig så åkte vi och stor handlade. Så det skönta att vi har gjort det. Så har man handlat lite nya god saker till helg. Nu räcker till hela helgen så det ju bra. Tack så mycket mamma för att du körde oss. Nu säger jag trevlig på er alla mina läsare. 

         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards