prinsessanmalin

Alla inlägg den 11 april 2015

Av Malin - 11 april 2015 23:30

I dag tog vi sovmorgon och sen fixade vi oss. Efter åt vi frukost och gick vi ner till stan. Jag tog på mig för varmt idag. Det var härligt väder idag. Vi gick mest runt i olika secon hand butiker. Vi hittade lite olika saker. Till med Danne köpte saker hehe. Vi fick två gratis fika på olika secon han butker. Så det var snällt av dom. När vi kom hem så lagade vi mat och sen har jag rensat lite. Vi såg klart filmen som vi såg i går och sen har vi titta på andra filmer också. Vi åt lite lördags gott också. Det blir nog att gå sova snart. Jag är redan trött. För vi gick så mycket idag.  

     

Av Malin - 11 april 2015 22:21

I går vart det fullt upp. Så jag får blogga nu om det. På morgon när jag hade vaknat tog jag en dusch och sen fixade jag mig. Efter det blev det att äta en god frukost. Jag fick lite sovmorgon och det var så skönt. När jag kom till jobbet så slängde jag skräp med några av barnen. Efter lunch var det väldigt lugnt. Efter vi hade ätit kvälls maten gick vi ner till stan. Vi skulle kolla på en sak och sen möte vi kompisar. Så vi vart kvar på stan. Vi tog en drink. Jag blev bjuden av en snäll vän. Vi smakade av varnadra också. Tack så mycket. Vi fick gratis nötter där också. Sen vart alla kvälls hungriga så vi åt lite. Blev bjuden av det av en annan. Vi delade på drickan. Jag hade inte så mycket med mig. Så det var snällt. Tack så mycket. Jag får bjuda dom någon annan gång. Det var dom som sa att dom ville göra det. Sen körde våran kompis hem oss. Han jobbar med taxi. Vi fick åka gratis också. Så det var snällt. Tack så mycket. våran kompis fick vänta hos oss till hans taxi skulle komma. Sen såg vi på en halv film och sen var vi för trötta. Den här fina kort plånboken fick jag av älsklingen. För han hade varit på Södertälje. Tack så mycket det passar ju mig så bra. Snart blir det en till inlägg vad vi har gjort idag. 

           

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards