prinsessanmalin

Alla inlägg den 6 april 2015

Av Malin - 6 april 2015 19:34

I morse sov vi länge och mamma väcket oss när hon skickade sms till mig. Efter det åt vi lite frukost och vi titta lite på datorn. Sen hämtade mamma oss. För vi skulle hem till min mormor och morfar. För morfar fyller år idag. Först åkte vi till stan och köpte present till morfar. Det var så fint omslagspappaer på den också. Han fick mörk choklad som han gillar. Vi fick kakor och bullar. Efter det fick vi glas och jag drack julmust haha. Sen åkte vi hem till mina föräldrar. Vår kompis spelade lite och sen åt vi grillat mat. Efter det fick vi jobba lite i deras trädgård och sen åkte vi till Dannes bror och hämtade en sak. Sen åkte vi hem och gjorde hallon musse som vi fick av mina föräldrar. Den var god. Den var rosa och fin också. Här är bilder på Söta Pyret rosett fick hon när hon var och klippte sig. Hon var tvungnen att klippa så kort denna gång. Den andra hunden är mormor och morfar hund som heter pommac. Vi såg en älg när vi var ute och jobbade förut.  Det har varit fullt upp hela helgen och det så kul att det har var det. För vi har gjort massaor med kul saker. 

                   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards