prinsessanmalin

Alla inlägg den 5 april 2015

Av Malin - 5 april 2015 22:27

Idag gick vi också upp tidigt. Vi tog bussen till Eskilstuna. Vår kompis bror körde oss till tuna park. För han bor vid stan. Det var tur för den vi tog åkte bara till Eskilstuna på stan. Vi kollade runt lite affärer. Några saker fick jag gratis kan man säga. För jag hade present kort. Så det var ju bra. Jag vart nöjd med allt i alla fall. Vi åt thai mat. Den var god men lite stark. Sen körde hans bror hem oss. För han skulle ändå dit. Tack så mycket det var snällt. Då sparde vi buss pengar på det också. Efter spelade man lite och tog en dusch. Sen åt vi korv och bröd. Vi åt lite senare idag efter som vi åt där borta. Efter det så vi på en film som våran kompis hyrde i fredags. Vi fick hyra den i fyra dagar efter som vi känner han som jobbar där. Så det var snällt. Sen tog vi en kvälls promenad ner och lämnade filmen. Jag köpte dom här coola korten för 6 kr styck. Två av dom hade jag redan som jag fick av en kompis förut. 

     

Av Malin - 5 april 2015 20:23

I går var det fullt upp. Det var därför jag inte bloggade igår. Vi gick upp tidigt för att ta bussen hem till svärfar och Ronny. Alla Dannes syskon och deras barn var med. Jag köpte tidningen och filmen för 20 kr styck. Vi grillade och hade trevligt. Det fanns glass och chips också. Jag drack ett glass rosen vin också. Vi gick ner till en butik och sen handlade vi lite till festen. Senare på kvällen grillade vi korv och bröd. Efter det hämtade vårans kompis pappa oss. Man var så trött när man kom hem. Tur så blev det inte allt för sent hem. Vi haft en mysig dag i alla fall.  Tack så mycket alla för en mysig dag igår. Vi var bjuda på två ställen igår. Men det gick bara att välja ett stället. Snart blir det ett till inlägg om vad vi har gjort idag.                     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards