prinsessanmalin

Alla inlägg under februari 2015

Av Malin - 4 februari 2015 20:24

I morse när man kom till jobbet blev det att äta frukost med barnen. Sen lite senare vart det att gå en promenad. Vi gick och kollade på hästarna istället för skogen idag. Vi åt våran matsäck där också. Hästarna var så fina. Efter det har det varit lugnt resten av dagen på jobbet. Efter jobbet lämnade jag in den trasiga modement och sen lämnade jag in Dannes lapp. Så snäll som jag är. Sen var jag i en secon hand butik också. Då hittade jag dom här fina sakerna där. Efter det kom mamma och hämtade mig. För mamma var ändå lite utanför stan. Så det var ju bra. Tack så mycket mamama. För en stund sen åt man vitlöksbröd och apelsin saft. 

   

Av Malin - 3 februari 2015 20:51

I morse när man skulle gå ut fanns det mer snö ute. Det är helt galet vad mycket snö vi har fått. Så vi fick ploga igen på våran gård. Efter jag hade slutat så hämtade mamma upp mig. För vi skulle fixa lite saker hemma hos mig. Tack så mycket mamma för hjälpen. Efter vi hade ätit vart det att ta en dusch. Man skulle kunna göra det varje dag nu när det är så här kallt ute. Man blir kall i hela kroppen när man har varit ute.  

 

Av Malin - 2 februari 2015 21:09

I morse när man skulle gå ner till bussen var det jätte mycket med snö ute. När man kom till jobbet blev det att äta frukost på jobbet. Skönt jag hade kort dag idag. vi har plogat på våran gård idag och så var vi tvungna att smörja grinderna. För dom hade nästan fasnat. För  det var så kallt idag. Efter jag hade slutat så hämtade jag ut mitt älskade paket som jag har längtat att den skulle komma. Här kommer ni få se vad det var i paket. Vi har tvättat lite idag. Det var inte så mycket tvätt idag men det var skönt att få bort dom ändå.   


Min första glossybox. Haha ursäkta för min läsning där läste jag fort tror jag och att jag sitter inne i badrument. men der var bäst ljus där.  


Av Malin - 1 februari 2015 20:56

I morse sov vi också ganska länge. Sen tog man en dusch och så gjorde vi en god frukost. Efter det det har jag klippt och filat mina naglar. För det behövdes nu. Sen har jag skrivit ett brev och tagit fram kläder tills i morgon dagen. Sen har man man bara spelat av resten av dagen. Igår hjälpte min söta Truls mig med att spela haha. Hoppas det blir bättre väder nu. Vill inte ha någon mer snöstorm. Nu blir det att förtsätta spela en stund till innan man måste gå lägga sig igen hehe. Ska nog fixa mig först. Så det är bara att gå lägga sig sen när jag ska göra det. 

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards