prinsessanmalin

Alla inlägg den 28 februari 2015

Av Malin - 28 februari 2015 23:15

I morse sov vi rätt länge och sen åt vi lite frukost. Efter det gick vi ner till stan och träffade lite vänner igen. Vi gick lite affärer och så vart det fika lite. Det som jag tog var rea. Jag köpte den här söta muggen på loppis också. Den kostade 10 kr som jag fick av en kompis.Förjag ville inte ta kortet baraför 10 kr. Tack så mycket. Sen gick vi och kompisarna hem till oss. Vi fick tre filmer av en kompis också som hon inte ville ha kvar länte. Tack så mycet det var snällt av dig.  Vi köpte onlinepizza. Men det tog som tid att den kom. Dom sa att det var många som dom skulle lämna till. Usch vi har ätit så mycket ute mat dom här dagarna. Det är ju inte så bra och dyrt blir också . Men det blivit så när vi vara med kompisara ble så sent också. Sen tittade vi på melodifestivalen och sen åkte kompisarna hem. Några gick hem tidigare. Nu ser vi på film och äter lite gott. Här kommer lite bilder från idag. 

         


Av Malin - 28 februari 2015 22:14

Igår var det fullt upp. Först efter jag hade vaknat tog jag en dusch och sen fixade mig. Sen åt man lite frukost. På jobbet slängde vi skräp. Efter det var det lugnt på jobbet. Efter jag slutat möte jag kompis och vi åkte hem till mig. För vi lämnade min väska och så fick jag en liten påse med kläder hon inte ville ha kvar. Tack så mycket. Sen gick vi ner till stan och träffade andra kompisar. Vi åt lite mat ute och drack en god dricka. En kompis ville bjuda mig på dricka. Tack så mycket för det. Sen köpte vi lite godis som vi skulle ha till bion. För vi såg på Cirkeln. Efter det tog vi en kvälls promenad. Sen gick vi hem och sov. Det blir en till inlägg om va vi gjorde idag. Här kommer det bilder från i går dagen. 

           

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards