prinsessanmalin

Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Malin - 5 februari 2015 20:40

I morse när jag vaknade så kände jag mig lite små dålig. Jag frös,ont i kroppen och lite ont i halsen. Jag frös hela dagen idag. Jag har haft lite hosta och det har gjort lite ont när jag gjorde det. Det smakade nästa lite blod. Jag har varit lite hes också. Jag har haft hög feber men den börjar gå ner nu. mamma tror det kan vara halsfluss och det hoppas jag verkligen inte att det är. Jag tog alvedon på rasten och då mådde jag lite bättre. Jag tog en till för en stund sen. På jobbet gjorde vi salt vatten målning och i måndags gjortde vi socker vatten målning. För en stund sen tog man en duscch. Hoppas jag mår bättre imorgon. För jag ska ju på fest i morgon kväll och då måste jag må bättre. Jag tänke gå sova snart. Hoppas mår bättre imorgon och att jag får sova. Jag sov också en stund förut när jag kom hem också.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards