prinsessanmalin

Alla inlägg den 15 januari 2015

Av Malin - 15 januari 2015 22:04

I morse när man kom till jobbet så åt man lite frukost. Sen fick vi jobba lite. För vi har jätte mycket med is på våran gård på jobbet. Under isen finns as mycket vatten och det ju farligt om barn skulle ramla i där. Så vi har försökt att få bort så mycket så möjligt där. Vi tog vinter spaderna och la vattnet i pulkort och hällde ut den på andra sidan. Det var riktigt jobbigt för armarna. Sen har jagmöt med en jobba kompis som jag kommer ha varje torsdagar. Det så bra att vi har det. Annars har det varit lugnt på jobbet. Efter jag hade slutat så hämtade jag ut pengar på stan och kollade lite affärer. Sen kom mamma och hämtade mig. Före vi skulle hämta lite saker jagf hade köpt och sen handlade vi. Tack bästa mamm att du körde mig. Fast det var super halt. Den person bodde långt inne i skogen och det var inge bra väg där. Nu bjuder jag på en bild på mig. Bilden är tagen på julafton 2008. Många som tycker att jag passa i mörk hår färg men det många som tycker om när jag är bland. Vad tycker ni jag passar i? Det bra med lite tips ibland. Min riktiga hår färg är blondt om ni ville veta det tihi.

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards