prinsessanmalin

Alla inlägg den 4 januari 2015

Av Malin - 4 januari 2015 20:28

Idag fick jag kom upp tidigt. Efter jag gick upp tog jag en duscha och sen gjorde jag lite gröt. Sen kom mina föräldrar och hämtade mig. För vi skulle till min fasters begravning. Danne stannade hemma. Han ville inte efter som han inte kände alla och så är han extra känslig. Det är långt att åka dit. Så vi stannade vid vägen och köpte glass. Det var verkligen kul att se så många av släkten.  så vi var ute jätte länge. Det var sol men det var kallt ute. Man fick inte lägga ut bilder så då gör jag inte det och skriva om det. Så det har varit blandade känslor idag. Vi köpte thai mat som vi tog hem. För jag orkade inte laga mat idag. Jag super trött nu.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards