prinsessanmalin

Alla inlägg under september 2014

Av Malin - 5 september 2014 19:27

I morse hade jag sovmorgon. Det är ju alltid lika skönt. Slippa gå upp så tidigt. I dag har jag slängt skräp med några av barnen. Annars har det varit lugnt på jobbet. Efter jag slutade så vart det som vanlit broöppning. Det var så här många som ville åka över idag. Så många har jag aldrig sett samtidigt. Dom var runt 9 styckna. Så det var roligt att se på. Vi hade soligt och varmt och med. Jag bara njuter. Det brukar ju vara kallt denna månad. Sen möte jag Danne och en kompis till oss på stan. Han ska sov över här i helgen. Vi köpte lite helgs gott. Om man köpte en monster dricka fick man en klistermärke. Man var tvungen att köpa två sån men jag fick en sån ändå. Dom är så snälla där i och tack så mycket. Jag köpte ny cola också. Ska bli spännande att prova det snart. Det blir att se på film eller tv snart också. Mysigt värre. Nu får ni ha en trevlig helg alla mina läsar. 

                     
  

Av Malin - 4 september 2014 21:13

Idag åt jag frukost på jobbet. Det varit lugnt på jobbet idag. Vi har haft sommar väder också. Det har varit jätte varmt. Hoppas det blir så varmt imorgon. Idag fick vi sån här god sockerkaka med äpple i av en av barnen. Tack det var god. Idag råkade jag tappa ett glass hemma hos oss. Skönt i morgon är det fredag. Bara jobba i morgon och sen är man äntligen helg igen.   

 



Av Malin - 3 september 2014 22:02

I dag började vi att gå till skogen igen. Det var länge sen vi gick dit. Det så mysigt när vi går dit och vi har varis god matsäck med oss. Jag hade drickyoghurt,macka och ett äpple. Det var mumsigt värre. Efter jag hade slutat möte jag Danne i tatueringas affären. För han skulle tatuera sig idag. Jag gick i två affärer medans jag väntade på han och så kollade jag i deras tidningar. I dag åkte söta Mila hem. Hon åkte när jag var på jobbet. Så jag kunde inte säga hej då till henne. Men vi kommer ju träffa henne någ annan dag igen. Vi fick en slant för att vi passade henne och vi tackar så mycket för det. Det har gått så bra och det kommer bli lite tomt utan henne här. Vi har blivit lite fast för henne. Vi kommer sakna henne så mycket. Nu bjuder jag på bilder på mitt vanliga hår. Den bilden med blött hår tog jag förra onsdags kvällen tror jag och den andra tog jag i fredags morse tror jag att det var.   

 

Av Malin - 2 september 2014 20:49

Idag åt jag frukost på jobbet. På jobbet har vi inte gjort så mycket. Efter kvälls maten gick jag ut med Mila och vi slängde lite skräp också. Den här bilden på Mila och Truls tog jag igår. Dom säger vi kan var lite kompisar på avstånd haha. Dom är bara för söta. Nu är Jag riktigt trött. Blir att sova snart.  

 

Av Malin - 1 september 2014 21:43

Igår var det fullt upp. Det var därför jag inte bloggade igår. Dannes moster Lena kom till oss igår. För hon skulle tona mitt hår. Färgen är brunt och gyllenblond. Det vart snyggt och jag blev nöjd. Sen hjälpte hon att bygga min byrå. Så det var snällt. Tack så mycket. Pontus kom lite snabbt lämnade saker igår. Tack så mycket för det. Sen åt vi thai mat med Lena hemma hos oss. För klockan blev så mycket. Hon hjälpte oss fixade lite i hemmet och det också snällt. Hon gick hem sent på kvällen. Tack Lena för allt och en trevlig dag igår. I morse när jagskulle låsa upp min cykel så gick det inte. Så mamma fick köra mig annars hade jag kommit försent. När jag hade slutat så fick jag kom hem. Efter mamma hade slutat kom hon och tittade på cykeln. Värkar som det är en nyckel som har gått sönder lite. Får fixa den sen. Tur har jag en till sån nyckel. Både idag och igår gjorde jag ärenden på stan. Tack bästa mamma att du körde mig idag. Den bilden på mig tog jag i morse. Så ni skulle få se nya färgen. För en stund sen tog man en dusch. Den här fina skalet fick jag av älsklingen. Han hade beställt ett annat ska till sig också. Tack så mycket älsklingen min. Synd bara att en pärla är borta. Men det lär nog låsna fler såna. Men jag kommer nog inte använad den så mycket. Jag kommer nog ha den i min samling. Vi får se hur jag gör.  

   



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards