prinsessanmalin

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Malin - 10 augusti 2014 20:04

Igår hämtade mamma och Pontus mig. För vi skulle ha kräftfest hemma hos mina föräldrars grannar. Vi har det varje år med dom. Danne kunde inte följa med. För han var tvungen att spela. Vi gick till en loppis som var nära där dom bode. Jag hittade dom här fina sakerna. Jag är så nöjd med dom. Pyret ligger som Moa brukar ligga. Det ser så roligt ut. Jag tog kort på pappa fina saker som lyset så fint i mörket. Jag hade inte tid att blogga igår. För dom hämtade mig så tidigt också. Jag glömde packa lite saker. Tur så var det bara en natt. Vi åt vanlig mat tidigare idag också. Joline sminkade mig och fixade hår. Jag blev så nöjd. Tack så mycket. Haha det är Pontus som tog några foton på mig. Dom vart ju bra så tack så mycket. Vi åt massa gott och drack gott. Vi hade så trevligt. Mamma hade köpt en cola som det står grannar på. Men det visste inte hon och det var lite roligt när vi var där också. Men det var massa getingar och det var synd. För en stack mig och det gjorde så ont. Men dom hade salva som jag fick ta. Idag efter vi hade ätit lunchs så körde Joline och Pontus hem mig. Robert var här igen också. Jag åt för en stund sen godis som jag köpte i onsdags och cider.  Nu ska vi se en skräckis.   

                           


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards