prinsessanmalin

Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Malin - 22 juni 2014 20:10

Idag blev det en lugn söndag med. Jag har har bara läst och tagit det lugnt. Innan man åt frukost vart den en dusch. Till frukost rostade vi lite mackor mums. Det har varit så konstigt väder idag. Sol och regn har det varit. Måste säga i tisdags tror jag att det var då såg vi en igelkott utanför mitt jobb. Precis vi våran dörr låg den. Den var stor och det såg ut som den kanske hade ungar i magen. Den var inte ens rädd när några barn tittade på den. Hoppas det blir ungar. Det behövs fler av dom och tänk va sött också. Den bodde där förra sommaren också. Undrar om det är samma igelkott som vi hade förut.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards