prinsessanmalin

Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Malin - 5 juni 2014 21:28

Idag åt jag frukost på jobbet. Sen hade jag fått två presenter av alla 6 åringarna. Först fick jag present kort på massage och sen fick jag dom här fina blommorna. Groda på kortet fick vi tillsammans. Tack så mycket. Jag har aldrig varit på någon riktig massage . Den svarta vassen hittade jag hemma. Till lunch var det pannkaka och soppa. Jag åt på rasten. En snäll jobba kompis som jobbar i köket hon hämtade pannkaka till mig. Tack så mycket det var jätte snällt. Sen när jag var i köket råka jag trampa snett med foten på något sett. Så nu har jag stukat foten och det gör jätte ont. Jag tog heat lotion förut. Hoppas det blir bättre imorgon. Katten ville smaka på blommorna direkt. Så jagt ställde den högt uppe. Hoppas han inte ser den och kan komma upp.

           

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards