prinsessanmalin

Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Malin - 4 juni 2014 20:24

Jag och en av mina jobba kompisar gick och plockade blommor med några av barnen.  För dom skulle ha det på 6 avslutningen som var ikväll. så 6 åringarna fick vara kvar där inne och öva. För dom skulle uppträdande på kvällen. Vi åt matsäck där vi plockade blommorna. Efter jag hade slutat träffade jag Danne och några kompisar på stan. För vi skulle på ungdomsgruppen. Det var sista gången idag. Det är lite lov med det. Dom bjöd oss på restaurang. Jag tog pizza och jag drack så klart cola. Tack så mycket det var gott. Moster körde hem oss och hon hämtade mig i morse också. Tack så mycket moster. När vi kom hem så ville en titta på vårat gamla bord. Dom skulle tänka på saken. Dom var väldigt sugna. Hoppas dom tar den. Jag behövde inte gå på 6 års avslutiningen. Nu är man törstig efter pizzan. Vi dricker bubbel vatten.

 

Av Malin - 4 juni 2014 20:24

Jag och en av mina jobba kompisar gick och plockade blommor med några av barnen.  För dom skulle ha det på 6 avslutningen som var ikväll. så 6 åringarna fick vara kvar där inne och öva. För dom skulle uppträdande på kvällen. Vi åt matsäck där vi plockade blommorna. Efter jag hade slutat träffade jag Danne och några kompisar på stan. För vi skulle på ungdomsgruppen. Det var sista gången idag. Det är lite lov med det. Dom bjöd oss på restaurang. Jag tog pizza och jag drack så klart cola. Tack så mycket det var gott. Moster körde hem oss och hon hämtade mig i morse också. Tack så mycket moster. När vi kom hem så ville en titta på vårat gamla bord. Dom skulle tänka på saken. Dom var väldigt sugna. Hoppas dom tar den. Jag behövde inte gå på 6 års avslutiningen. Nu är man törstig efter pizzan. Vi dricker bubbel vatten.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards