prinsessanmalin

Alla inlägg under maj 2014

Av Malin - 10 maj 2014 20:00

En till barn sång som jag har lärt mig på jobbet. Den är en annna pipi sång som kanske inte alla har hört.
 
 En barn sång som jag skulle sjunga för pappa när han fyllde år för länge sen. Nu får han den. För han heter också Kent. Jag ser lite rufsig ut i videona. Det bara för jag har varit ute i regnet. Jag har inte bestämt om jag ska lägga ut dom på youtub. Vad tycker ni?


  Linn en sång från hjärtat. Den är så fin sång.

Av Malin - 10 maj 2014 19:31

I dag åkte jag och mamma till stan. För det är kultur dagen i dag. Danne hade utställning på sina bilder I dag. Så han var redan på stan. Jag och mamma kollade på olika loppisar och andra saker som folk ville vissa på kultur dagen. Jag och mamma åt lunch på stan. Vi åt toast. Det var så gott. Vi träffade många vi som vi känner också. Jag har gjort en haul video på det jag köpte i dag. Sen har jag gjort tre video när jag sjunger och spelar gitarr också. Hoppas dom går att ladda upp och dom inte är för långa.

 

Av Malin - 9 maj 2014 20:32

I dag gick vi upp rätt så tidigt. För vi var bjuda på att se film på min gamla skola. Först köpte jag och Danne en kyckling sallad i kosken. Jag tog vitlöksås till och Drack cola. En kompis som var där sa att han läser min blogg varje dag och att han tycker jag skulle göra en bok om min blogg. Det var gulligt och snällt sakt av han haha. Sen såg vi på 100 åringen. Fast den såg vi på bio okså. När filmen var slut gick vi hem igen. I dag har dom hämtat våra kösks luckor och våran sovrums dörr. För dom behöver bytas. Äntligen gör dom det Vi har tjatat länge på dom. Hoppas vi får dom snart. Det känns så konstigt att dom är borta. Till kvälls myset vart det popcorn  i dag. Det var så länge sen. Nu får ni ha en trevlig helg alla mina läsare.

 

Av Malin - 8 maj 2014 21:13

I dag åt jag frukost på jobbet. Sen gick jag ut och slängde lite skräp med några barn. I dag fick jag jobba lite längre. För jag ska vara ledig i Morgon. Det är planerings dag i morgon och då behövde jag inte vara med på det den här gången. Skönt att vara låg ledig igen. Det behövs ibland. Mamma kom och hämtade mig. För jag missade bussen. Jag slutade så sent. Mamma var på stan den tiden också. Som tur var. Nu är jag super trött. Jag gick upptidigt i dag.

 

Av Malin - 7 maj 2014 21:28

I morse på jobbet fick jag leka lite med små barnen. Efter det gick vi till skogen. Barnen fick lite uppdrag och sen när vi kom fram vart matsäck. Det började regna lite när vi hade nästan ätit klart. Efter lunch ritade jag med några barn och lyssnade på musik. Efter jag hade slutat kom mamma hem till oss. Mamma skulle hjälpa oss med lite saker. Sen körde hon in oss till stan. För Danne och mamma hade ärenden på stan. Sen när dom var klara köpte vi thai mat och jag köpte thai godis. För jag ville prova dom. Jag köpte ett slags nässpray också. Medans vi väntade på maten handlade vi. Jag hitta en ny godis med bilarna. Så då var man bara tvungen att prova den. Jag har en favorit rätt som jag tar alltid när vi är där.

   

Av Malin - 6 maj 2014 20:34

I morse var jag tvugen att gå upp tidigt. För jag skulle äta frukost med barnen idag. Getingrana var i alla fall borta från våran gård. Skönt säger jag. Efter lunch hade vi sång samling. Det var kallt och mullet ute i dag. När jag hade sluta jobbet gjorde jag en sak på stan och sen skyndade jag mig hem. Det kände som regnet skulle komma. Tur så gjorde det inte det. För en stund sen gjorde jag min matsäck som jag ska med mig i morgon. 

 


Av Malin - 5 maj 2014 20:55

I dag på jobbet hade vi sång samling och sen lekte vi en lek. Efter det hade jag min pyssel grupp. Efter lunch gick några ut. Det var massa getingar ute på våran gård idag. Eller det var inte vanliga getingar. Hoppas dom är borta imorgon. För det var inge kul att dom var där. Usch tycker inte om dom. På måndagar slutar jag rätt tidigt och det är så skönt. När jag kom hem hämtade mamma oss. Tack mamma att du körde oss. För vi skulle göra lite ärenden. Jag har målat mina naglar ljus gröna idag. Det var rätt länge sen jag målade dom. Den här färgen passar ju bra när det soligt ute.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards