prinsessanmalin

Alla inlägg under maj 2014

Av Malin - 18 maj 2014 20:21

I går bloggade jag aldrig vad vi gjorde i går. Först i går hämta min föräldrar oss. Vi tittade på en cykel till mig. Jag hittade en jätte fin till mig som jag köpte. Vi turade om att cykla hem med den. För det var fullt i bilen. Den är super snabb och man blir inte så trött att cykla på den. Efter det åt vi en första slagsta glass. Det så gott. Sen åkte vi hem till mina föräldrar. För Danne skulle fixa sina bilder där. Vi åt grillat där också. Efter det åkte vi till moster och fixa med bilderna där med. Jag fick lite saker av moster också. När vi kom hem hälsade vi På Peter han som är med i bandet. Vi hade det trevligt och pratade massa olika saker. Mycket bra tips har vi fått också. Tack bästa Peter. Jag tog massa ute bilder hemma hos mina föräldrar. Den rosa trädet finns nära mitt jobb som jag tog i fredags. Jag tog på hundarna också. Lyx café vart det igår till frukost också.

                                     

Av Malin - 18 maj 2014 11:04

 

                                                 3 år och 3 månader med min sötnos Daniel.<33

Du ger mig krafter att orka leva när jag inte mår bra. Vi kommer alltid att finns för varandra i vått och torrt. Vi ställer alltid upp för varandra. Vi får aldrig släppa taget om varandra. Tillsammans kan vi nå upp våra drömmar tillsammans. Jag älskar dig otroligt grymt mycket. Till min underbar fästman Daniel puss från din fästmö Malin.

Av Malin - 17 maj 2014 20:03

I går vart det inge blogg. Först slängde jag skräp hemma och på jobbet. Vi ställde in alla vinter saker på jobbet. När jag hade slutat handlade vi lite. Sen såg vi att vi var bjuda på att följa med badet som vi såg i onsdags att dom ville att vi skulle följa med. Dom ville att Danne skulle fota dom igen. Vi var och titta på ett annat band också. Vi vart bjuda på mat också. Hamburgaren var jätte stor och stark. Fick dricka te gratis te också. Jag och Danne drack varsin cider också. Jag hittade en rosa dricka som passa mig bra och flaskorna var cola. Vi var på E-tuna och dom körde oss. Vi bor granne med dom också. Så det är coolt. Vi kom hem ungefär runt 1 på natten. Men kul hade vi och jag fick massa bra tips också. Tack för vi fick följa med. Det är minne för livet.

                   

Av Malin - 15 maj 2014 21:12

I dag är det förskolans dag. Alla barn från stor gruppen åkte till stan. Vi vanna förra gången. Sen fick vi sjunga på scen och välja vem som skulle vinna den här gången. Vi åkte bil och buss till stan. Sen gick vi till kommun huset och gick till ugglans park. Vi gick i tåg med andra förskolor. Först var det en som spelade på en trumma och sen gick v efter. De ar många som tog kort. Det var tema rock. Så dom som ville fick ha rock kläder på sig. Jag hade lite rock kläder på mig. Efter det fikade vi. Sen blev vi bjudna på pizza. Av en av barns pappa. För barnen sjöng p hans jobb när det var lucia. Så de var som ett tack för det. Tack det var gott. Barnen fick varsin klubba av pizza gubben och sen fick dom varsin bokal av oss. Jag har haft en jätte mysig dag med jobbet. Danne hade jobbat hos sin bror i dag. Vi fick dom här sakerna av hans fru. Den ena är en kattkorg och Truls blev lite nyfiken. Den luktar nog katt om den. Hoppas att han ska gilla den. Sen fick vi krokar med katter på,klocka med en katt på och en papperhållare. Tack så mycket. Nu man helt slut. Men det var jätte kul och det var fösta gången jag var där.

   

Av Malin - 14 maj 2014 20:39

I morse märkte jag att jag hade pucka på min cykel. Men jag hann inte pumpa den då. Det gick knappt att cykla på den. På morgonen hade vi sång samling. Vi brukar vara i skogen på onsdagar. Men vi hade mycket med samtal med barnens föräldrar så det vart ingen skog i dag. Både I morse och när jag var på väg hem så fick jag typ gå med cykeln. Mamma kom och skulle lämna en sak och då tittade hon på cykeln. Det var hål på hjulen. Får se om vi ska laga den eller köpa en ny. Min cykel är ju gammal också. Sen åkte vi till svärmor och lämna lite saker där. I morgon händer det massa kul på jobbet och ni får veta det i morgon. Haha lilla Truls gick la sig där och det har typ aldrig gjort förut. Undra vad han fick för sig att han skulle ligga där nu.

 

Av Malin - 13 maj 2014 22:12

Jag åt frukost på jobbet i dag. Efter  lunch hade vi sång samling. Sen kom det en polis och hälsade på. Alla fick prova sitta i deras bil också. När jag hade slutat hämtade mamma oss och vi gjorde lite ärenden. Jag och Danne kom hem nyss. Det var amerikanska bilar på stan och på en pub sjöng Andree and the boys. Dom hade även radio live och så gjorde dom även musik video som vi kommer säker vara med i. Hoppas vi är med där. Det hade varit kul. Vi köpte och delade på en CD som dom sålde där och dom skrev på skivan också. Många som hade cowboys hattar på sig och jag känner några som var där också.

                                   

Av Malin - 12 maj 2014 20:50

På jobbet hade vi sång samling. Sen hade jag min pyssel grupp. Efter vi hade ätit lunch gick vi ut som var inne på morgonen. När jag kom hem data jag lite och sen lagade vi mat tillsammans. Efter det vart det läsa tidning och tagit det lugnt bara. Nu ser vi på Talang Sverige. Nu bjuder jag på en bild på mig som Danne tog förra sommaren. Jag kommer inte ihåg om jag har lakt ut den här bilden förut.  

 

Av Malin - 11 maj 2014 20:48

I dag tog vi sovmorgon och sen tog man en dusch. Efter det gick jag ner och tvättade lite. Sen kom mina föräldrar hitt och hälsade på. Dom hade med sig stora goda kanel bullar mums dom var så goda. Pappa ville kolla på tavlorna också. För han kunde inte komma i går. Annars har vi bara tagit det lugnt i dag. Det har inte varit fint väder i dag heller. Hoppas solen kommer tillbaka snart igen. I morgon blir det ju att jobba igen. Vill va ledig lite till. Det hade aldrig varit fel.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards