prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Malin - 18 maj 2014 20:41

I morse märket jag nästa alla mina fb vänner var borta och så hände med Danne också. Jag vart så sur på det och fb har krånglat hela dagen i dag. Man får ju inte skicka för många heller och det är så synd. Så folk får göra det till mig. Sen tog man dusch och sen gick vi ner till stan. Det var sommar värme i dag. Vi åt toast som frukost. För vi hade så mycket mat hemma. Vi ska kanske ska stor handla i morgon. Sen hämtade jag ut min p-piller som håller på ta slut. Efter det gick vi hem. På kvällen träffade vi cirkus Krille. som vi hade när vi gick i skolan. Vi fick prova en sak som han hade mig. Det så kul med cirkus. Jag saknar när vi hade det. Nu äter man äta godis. Jag kunde inte göra det i fredag eller lördags. Jag har hittat lite nya godisar och dom var faktist goda. Snart blir det att sova. Ska jobba i morgon igen.

 

Av Malin - 18 maj 2014 20:21

I går bloggade jag aldrig vad vi gjorde i går. Först i går hämta min föräldrar oss. Vi tittade på en cykel till mig. Jag hittade en jätte fin till mig som jag köpte. Vi turade om att cykla hem med den. För det var fullt i bilen. Den är super snabb och man blir inte så trött att cykla på den. Efter det åt vi en första slagsta glass. Det så gott. Sen åkte vi hem till mina föräldrar. För Danne skulle fixa sina bilder där. Vi åt grillat där också. Efter det åkte vi till moster och fixa med bilderna där med. Jag fick lite saker av moster också. När vi kom hem hälsade vi På Peter han som är med i bandet. Vi hade det trevligt och pratade massa olika saker. Mycket bra tips har vi fått också. Tack bästa Peter. Jag tog massa ute bilder hemma hos mina föräldrar. Den rosa trädet finns nära mitt jobb som jag tog i fredags. Jag tog på hundarna också. Lyx café vart det igår till frukost också.

                                     

Av Malin - 18 maj 2014 11:04

 

                                                 3 år och 3 månader med min sötnos Daniel.<33

Du ger mig krafter att orka leva när jag inte mår bra. Vi kommer alltid att finns för varandra i vått och torrt. Vi ställer alltid upp för varandra. Vi får aldrig släppa taget om varandra. Tillsammans kan vi nå upp våra drömmar tillsammans. Jag älskar dig otroligt grymt mycket. Till min underbar fästman Daniel puss från din fästmö Malin.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards