prinsessanmalin

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Malin - 21 februari 2014 21:14

I morse fick jag gå till jobbet. För den bussen jag tar på fredagar. Moster var ledig så hon kunde inte köra mig heller. Det öste ner snö då. Så det var inge kul. Jag var blöt när jag kom fram. Fast jag hade varma kläder på mig. Idag var det väldigt lite barn. Jag slängde lite skräp med några. Till lunchs fick vi pannkakorna med sylt och grädde mums. Till efterrätt fick vi fruktsallad med grädde på. Det var riktigt gott. När jag skulle hem så regnade det. Tur så gick det buss hem i alla fall. Så det var tur. Det var så skönt att duscha på kvällen sen. När man har varit ute i det här vädret. För en stund sen fixade jag mina naglar. Färgen är röd. Det är så snyggt med röda naglar och läppar också. Men på bilden ser det ut som rosa och det är så synd. Nu äter man lite godis och har lite fredags mys. Ni får ha en trevlig helg nu alla mina läsare.

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards