prinsessanmalin

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Malin - 19 februari 2014 20:49

I morse när jag vaknade hade ont i ryggen. Jag har nog sovit konstigt. För det brukar jag göra. Jag har haft lite ont då och då idag. Hoppas värken är bättre imorgon. Jag skulle behöva massage. Det hade varit jätte skönt. Idag delade vi upp oss. Några var på biblotiket,några var på idrott halen och några var ute på våran gård. Jag var ute på gården med små barnen. Det hände massa kul på bibloteket hörde jag. Efter jag hade slutat hämtade mamma oss. För vi skulle stor handla idag. Det behövdes verkligen. För där var det verkligen rensat. Den var nästan tomt. Då hitta jag den här nya chokladen och drickan. Sen köpte vi semla också. Det var vaniljsås i den. Det var så gott. Jag har aldrig provat det. Vi visste inte det var i. Jag trodde det var vanlig semla. Det gjorde inget. För jag gillar inte medelmassan.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards