prinsessanmalin

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Malin - 13 februari 2014 20:05

Idag har det vart rätt lugnt på jobbet. Det vart lite uppträdande och så städade dom lite. På raten åt jag lite gelehärtan. Efter som det är alla hjärtas dag imorgon. Vi alla fröknar fick det tillsammans av en av barnen. Så då mumsade så klart. Efter jag hade slutat möte jag mamma på stan. För jag behövde akut handla lite. Jag köpte varsin semla till mig och Danne också. för jag tänkte köpa det igår men dom var för dyra. Jag vart ju så sugen när jag såg dom igår. Så jag kunde inte låta bli. Man kan aldrig tröttna på semlor. Snäll som jag är så köpte jag fika två gånger. Fast jag inte har så mycket pengar. Sen möte vi pappa på stan också. efter kvälls maten så bakade vi. För vi ska få gäster imorgon. Sen har vi stor städat också och vi gick och slängde skräp också. Igår tog jag katt lådan och jag och Danne såg en skräckis film igår.

  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards