prinsessanmalin

Alla inlägg under oktober 2013

Av Malin - 24 oktober 2013 07:02

 

                    Idag har jag och min bästa älskling Daniel varit förlovade i 2 år och 1 månad.<33

Det var kärlek vid första ögonkaste när jag såg dig. Direkt när jag såg dig så visste jag att jag ville ha dig min prins och så blev du min. Jag är stolt som får vara din flickvän. Tussen pussar till dig min man från din fru.

Av Malin - 22 oktober 2013 21:19

Idag har det regnat hela dagen usch fy för det. Dom här god sakerna fick vi på rasten idag. Det var en snäll jobbakompis som bjöd oss på det mums. Sen fick vi kladdkaka av en av barnen. Tack det var gott med allt. Det var inge kul att cykla idag när det regna mycket och blåste gjorde det också, Det var jätte kallt idag så det var många som frös idag. Igår provade vi viterjacker på jobbet. Men dom skulle tillbaka igen. För dom ska tryckas med text. Hoppas dom kommer snart. För dom behövs nu redan.

 

Av Malin - 21 oktober 2013 21:22

Idag hade jag min grupp på jobbet. Vi gjorde lövpyssel. Annars har det varit lugn dag på jobbet. När jag kom hem vart det att lagga mat. Vi var tvungen att äta tidigare idag. För jag skulle på kvälls mötte för första gången med jobbet. Det var till 17.00 till.20.00 Jag skulle bara varit där en stund men det vart att jag var på hela. Vi fick mackor med olika grönsaker och fika. Så jag fick cykla när det var mörkt och det tycker jag inte om. Men nästa gång blir det nog att ta bussen. Jag ska nog snart köpa busskort. Så nu är man jätte trött. När det måndag också. Nu bjuder jag på en gammal bild på mig.

 

Av Malin - 20 oktober 2013 20:36

Idag har jag kollat på en film och jag duschade först. Sen cyklade jag till stan och gjorde lite ärenden där. Det var jätte kallt ute men det var skönt får lite friskluft. Jag vart varm av cykla som tur är. För en stund sen såg vi på nya Solsidan. Den serien är så himla bra. Helgen är snart slut igen. Så imorgon blir det att jobba igen. Snart blir det att sova. Så att jag orkar gå upp imorgon.

 

Av Malin - 19 oktober 2013 20:35

Idag har det varit en lugn lördag. Jag såg på en film. Vi fikade dom här söta bakelserna också. Vi köpte dom igår och pengarna går till cancerfonden. Så det var ju bra och vi köpte en till sak som pengar går till cancerfonden. Haha i torsdags tror jag att det var då la Truls sig i handfatet. Vilken söt knasig katt jag har och han är väldigt busig också.

     

Av Malin - 18 oktober 2013 20:16

I morse kom första snön. Fast den är redan borta. Det var så soligt idag men kallt var det. Tur behövde jag inte cykla idag. Moster hämtade mig i morse. Mamma och älskling hämtade mig när jag hadet slutat. För vi skulle stor handla idag. Efter vi hade handlat så köpte vi Mcdolans mat som vi åt i bilen. Mysigt och gott var det. Mamma köpte inget hon skulle äta hemma med pappa. Men hon vart sugen haha. Sen när vi kom hem så tvättade jag också. Så jag har haft fullt upp idag. Tack mamma för du körde oss som du gör alltid när vi ska stor handla. Tack moste för du körde mig i morse. Nu blir det mysig framför idol och lite onyttigt gott. Trevlig hela alla mina bäta läsare.

 

Av Malin - 18 oktober 2013 06:47

 

                                  2 år och 8 månader med min sötaste älsklingen Daniel.<33

Snart är det 3 underbara år med dig älskling och jag längtar så mycket till den dagen. Jag har så grymt kul med dig hela dig och jag kan säga allt till dig. Jag älskar dig så fruktansvärt mycket. Många pussar till dig älskling från din fästmö.

Av Malin - 17 oktober 2013 20:17

I morse var jag med dom minsta barnen. För dom behövde ha mig där en stund. Sen gick jag till dom andra. Innan vi skulle äta mellis så gick jag snabb promenad med tre stycken barn. När jag hade slutat så cyklade jag ner till stan och gjorde lite ärenden. Där träffade jag pappa också. Nu blir det en lugn kväll. Imorgon har jag fullt upp när jag har sluat jobbet. Men skönt att det blir helg imorgon.

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards