prinsessanmalin

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Malin - 20 september 2013 21:20

Idag var det väldig lugnt på jobbet. Många var lediga idag. När jag kom hem slängde jag massa skräp och mamma kom då också. För hon skulle hämta mig. Jag ska sova över hos mina föräldrar hela helg hur mysigt som helst. Det så kul att träffa alla underbar djuren också. Jag älskar dom så mycket. Jag gjorde nyss bild på djuren som mina föräldrar har och Truls fick också vara med. Torsten och Greta finns inte kvar längre. Dom har en fått av oss. för vi har inte riktigt tid med dom just nu och så. Sen har jag tvättat hemma hos mina föräldrar också. Nu ska jag fortsätta har fredagsmys. Ni får ha en jätte trevlig helg nu alla mina läsare.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards