prinsessanmalin

Alla inlägg den 13 september 2013

Av Malin - 13 september 2013 19:15

Idag har det var väldigt lugn dag idag på jobbet. Nu är min älskling hemma hos svärmor och han ska sova över där. Jag skulle också ha gjort det men jag ska jobba imorgon. Det är inget vanligt jobb jag ska göra där. Jag skriver mer om det imorgon. Jag kanske ska till svärmor imorgon istället. Så jag åt mat framför tv och bara hade det mysigt idag. Sen har jag badat i våran badkar med skum. Det var så skönt. Sen har jag slängt massa skräp.Tur att jag har min lilla Truls här så jag inte är helt själv. Nu får ni ha en trevlig helg alla mina läsare. Nu ska jag mysa framför tv med lite gott. Det kan var mysigt att vara själv ibland och bara ta hand sig själv. Fast jag saknar min älsklig redan. Men snart får jag träffa han igen.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards