prinsessanmalin

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Malin - 24 juli 2013 19:00

Jag glömde säga att jag inte kunde blogga igår. Men det kanske ni förstog att jag inte skulle göra det. Efter som jag var på allsång på skansen. Det var kul och vi åt massa gott som vi hade med oss. Det var tur att vi hade med oss. För det var dyrt där. Vi turades om och kolla lite runt på skansen också. Vi fick se när dom övade och så. Man vi en varsin stämpel så inge skulle ta våra platser. Jag fick massa bra bilder och några stycken autografer. Danne gav Robin Stjernberg en blomma. Jag fågade nästan blomman som Måns kastade till publiken. Roladz skyllten fick vi av dom som jobbade där. Dom ville att vi skulle hålla upp den när han sjöng. Danne hade en skyllt med Robin Stjernberg som han hade gjort. Min kompis hade En Roladz skyllt som han hade gjort. Idag har vi mest tagit det lugnt. Vi är trötta och sega idag. Vi kom hem sent igår. En snäll vän körde oss hem också. Tack så jätte mycket. Det var jätte kallt igår. Tur så hade jag med mig en filt som jag mysigte med.Tack alla för en kul dag som jag kommer ha minne för livet. Vi tittade på svt play på allsång på skansen idag. Vi såg oss flera gånger och det var många som såg oss också. Så det var kul.

                                                               

Av Malin - 24 juli 2013 14:34

                Idag har jag och min underbara skatt Daniel varit förlovade i 1 år och 10 månader.<33

Du är det bästa som någonsin hänt mig och du lyser verkligen upp min dag. Jag vill alltid dela mitt liv med dig. Jag vill aldrig förlora dig min bästa älsklingen. Du är mitt livs partner. Du är som min bästa vän jag kan säga alltid dig och det är så helt underbart att jag säga allt till dig. Du är ju min pojkvän Tihi. Jag älskar dig så grymt mycket min älskling. Miljoner med pussar till dig min finaste man från Din Malin.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards