prinsessanmalin

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Malin - 20 juni 2013 20:03

Idag firade vi midsommar med barnen. Vi kläddestången och dansade och sjöng runt den. Till lunch åt vi midsommarmat och till efterrätt fick vi glass och jordgubbar mums vad gott det var. Jag fick presenter av två av barnen idag också. Av den ena fick jag en stor fin mugg,te och en fint hjärta där det står världens bästa fröken. Av den andra fick jag en fin rosa. Tack så mycket för sakerna. Jag fick gå lite tidigare idag. För att jag jobbade lite över en dag. När jag hade slutat och jag till stan. Jag och älskling fikade med mina föräldrar och sen gick vi till systembolaget. Så jag har haft en helt underbart mysig dag idag. Imorgon är jag ledig. Så då får jag lång ledig och det är så skönt. Nu blir det lite film.

       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards