prinsessanmalin

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Malin - 8 juni 2013 19:13

                            Grattis världens bästa mamma som fyller 49 år idag. Jag älskar dig.

Mina bästa föräldrar på bilden. Den här bilden är så bra på dom. Den här är tagen från när vi var i Grekland. Så det är en gammal bild på dom. Det var så kul när vi var där. Jag vill dit igen. Jag älskar så enormt mycket. Tack för ni finns för mig hela tiden.

Av Malin - 8 juni 2013 18:38

Jag och älskling gick på stan och kollade lite där och sen gick vi till svämors jobb. För det skulle vara några stycken som skulle sjunga där. Dannes syster Petra hennes kille och hans band skulle uppträda där. Dom skulle sjunga för alla gamlingar som bor där. Dom var jätte duktiga och låtarna var bra. Det var raggarlåtar. Det var många som kom med sina ragga bilar. Det var Petras kompisars bilar. Gamlingarna fick prov åka bilarna om dom ville det och sen fick vi fika. Det var så gott. Jag och Danne hade rockabilly kläder på oss. Det var rätt många som hade det på sig. Här kommer det bilder på alla fina bilar som var där. Fast jag glömde ta en bild på en bil. Dom hade två stycken gammal  motorcykel också. Så var lilla Charlie där också. Det är Petras nya hund och han är en liten puddel. Han var så fin i sin prickiga sjal. Jag fick vara hundvakt ett tag också. För petra hade fullt upp. Vi träffa hennes barn också och dom har blivit så stora. Det var ett tag sen vi träffade dom. Så det var kul att träffa dom. Dom är ju bara för söta. Så vi har haft en trevlig och en rolig dag idag. Grattis till prinsessan Madeleine som har gift sig idag. Hon var så fin idag. Jag tittade på tv när dom gifte sig. Nu blir det en lugn kväll med film och godis.

                             

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards