prinsessanmalin

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Malin - 4 juni 2013 20:29

Idag gick vi till skogen med barnen och vi åt våran lunch ute idag. Det var massor med dumma mygg i skogen också. Hoppas jag inte får några myggbett Det var lite kallt och det blåste lite också. Idag var det en skola som tog studenten. Så det var fullt med bilar överallt när jag skulle cykla hem. Det regnade lite när jag cyklade hem. Idag hämtade pappa oss. För vi skulle köpa hämtmat. Vi åt hemma oss mina föräldrar och så skulle vi titta på lite loppis saker som dom ska sälja. Vi hittade lite saker. Vi hämtade också våra stolar och ett bord som vi har fått av Joline och Pontus. Lite av loppis saker har dom lämnat där. Det var därför vi ville titta på dom sakerna. Tack Pontus och Joline för möblerna och några andra saker som vi tog från loppisen. Tack mamma och pappa att ni bjöd på god mat. Grattis Moa som fyllde 8 år igår och Grattis Joline som fyller 22 år idag. Här är en rätt gammal bild på Moa och skorpan. Dom är så söta när som sover nära varandra.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards