prinsessanmalin

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Malin - 2 juni 2013 20:27

Igår rensade jag ut lite kläder. Så man kan köpta lite nytt. Idag och igår så fixade vi i vårat hem. Idag fick vi äta lite tidigare kvällsmat. För vi har gått på bio. Vi hade två stycken presentkort på bio kvar som vi har fått. Filmen hette Epic och den var så bra och rolig. Filmen var riktig mysig film. Vi åt popcorn och drack cola och det var så mysigt att gå bio. För det var så länge sen vi gjorde det. Imorgon ska jag jobba igen. För nu mår jag bra igen. Jag mådde bara dåligt på fredagen. Hoppas ni har haft en bra helg alla mina läsare. För jag har haft en toppen helg.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards