prinsessanmalin

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Malin - 2 maj 2013 19:49

Idag gick jag en promenad med tre stycken av barnen sjäv. Vi gick till en lekpark. Det tycke dom var så kul och det var så fin väder idag. Det var så mysigt att få gå sjäv med dom också. Till mellis fick vi korv och bröd mums. När jag hade slutat kom mamma och Danne och hämtade mig. För vi skulle fylla på busskortet och jag skulle till tandläkaren. Det gick jätte bra hos tandläkaren. Jag hade inge hål som vanlig och det så bra. Min tandläkare hade rosa hår och det var så coolt. Hon var jätte duktig tycker jag. Efter det åkte vi till lägenheten lite snabbt. För jag ville se hur det ser ut igen. Sen efter vi hade gjort det så köpte vi hem pizza och det var så gott. För det var så länge sen vi åt det. Nyss åt vi en kladdkaka som våran kompis hade gjort och den var så god. Jag dricker bästa goda cola.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards