prinsessanmalin

Alla inlägg under april 2013

Av Malin - 17 april 2013 18:42

Idag har det var rätt lung dag på jobbet. Det har varit soligt ute men det har blåst jättemycket. Sen när jag hade slutat så åkte vi till djursjukhuset med Smulan. För hon äter dåligt och hon är jätte smal. Sen så sov hon mycket och sen var hon gammal också. Man känner hennes revben. Dom tycke vi skulle avliva henne. Så vi gjorde det. Jag älskar dig smulan och kommer sakna dig enormt mycket min skruttan. Vi vart så ledsna att vi behövde det göra det. Vi vill inte att hon ska behöva lida mer. Vi fick ta hem henne. För vi ska begrava henne här hemma. Efter vi hade varit där så köpte vi mat hem. För att trösta oss lite med det och vi handlade lite också. Maten var jätte god. Sen ikväll ska vi äta dom här söta cupcake som vi också köpte idag också. Så det vart en sorlig dag idag. Här kommer det en Ny bild på Smulan som vi tog På djursjukhuset och en gammal bild på henne och mig.

  


Vila frid min älskade Smulan. Du kommer alltid att finnas i våran hjärtan. Du vart 13 år.

Jag är så glad att du har levt så länge.


       


Av Malin - 16 april 2013 20:26

Imorse fick vi cykla till affären och ta bussen där. Det var jätte mullet och dimma då. En av mina arbetskompisar hade hittat vitsippor. Det har inte jag hittat än. Idag gick vi till skogen och åt lite matsäck och när vi var i skogen så hittade vi blåsippor. Dom var första gången jag har sett i år. Så det var Riktig vår känsla att hitta dom blommerna. Så det var kul och se. Det har regnat idag också. När vi skulle cykla hem igen så regnade det inte som tur var.♥ 

                 

Av Malin - 15 april 2013 20:02

Idag var det inge skönt väder. Bara massa regn usch för det. Imorse var vi på mammas jobb och jag åt min frukost där. Sen tittade vi lite på tv där också. Idag på jobbet har jag fått eget bord som jag och några barn ska äta lunch och mellis varje dag. Så det kul att jag har får göra det. Igår såg jag en myra. Så nu är det våra haha.  För en stund sen drack jag te. För det var så länge sen och sen frös jag liten också. Nu är jag jätte trött. Så det blir snart sova. Vi gick upp tidigt idag och sen är det ju måndag. Då brukar man vara trött. Här kommer det en gammal bild på lilla mig.

 


Av Malin - 14 april 2013 20:15

När vi hade vaknat så tog vi en dusch och sen åt vi frukost. Efter frukosten åkte vi in till stan. Då köpte vi den här nya loka och den var jätte god. När vi kom hem så fikade vi ute i solen. För en stund sen åt vi Chokladpudding och med grädde på. Jag och Danne har gjort dom. Den vart så god. Så vi har både druckit och ätit choklad idag haha.

 

 


Av Malin - 13 april 2013 20:09

Idag kom svärmor och Ronny hit och hälsade på. Dom lämna lite flyttkartonger och fikade. Vi fikade pappas goda sockerkaka som hade bakat idag. Så det var trevligt att dom båda kom hit. Sen har vi tvättat och packat massa också. Nu blir det tvmys. Ikväll mumsar vi på grönsaker och sourcream dipp. Det är så gott och det var så länge sen vi åt det. Det både nyttigt och onyttigt haha.

 

Av Malin - 12 april 2013 19:55

Idag har jag mest titta på tv och tagit det lungt. För det är regn väder idag. Sen tog man en dusch och efter det åkte vi till stan. Vi handlade lite. Efter en stund sen kom Joline och Pontus hit. Vi åt grillad mat tillsammans och det var så gott. Vi fick lite mer saker av dom som vi ska när vi flyttar också. Tack så jätte mycket för sakerna. Nu får ni ha en trevlig helg alla bästa läsare och nu blir det tvmys. Här kommer det en gammal bild på mig som jag bjuder på.♥ 

 


Av Malin - 11 april 2013 20:14

Idag och imorgon är dagiset stängt. Men jag var tvungen att jobbat idag med en arbetskompis. För den 4 maj är en lördag och vi skulle vårstäda då med alla som jobbar där. Jag och min ena arbetskompis kunde inte den dagen heller så vi fick vår städat idag iställe. Vi har både städat inne och ute. Först var jag på mammas jobb på morgonen och åt min frukost där. Sen var det dags att städa. Men vi hade rätt kul fast vi städade hon är ung som jag. Idag fick jag gå hem. Nu är jag jätte trött och har lite ont också. För vi har städat hela dagen. Jag fick sluta lite tidigare av henne. För vi hade gjort klart allt vi skulle göra. Så det var skönt och det var snällt av henne att jag fick gå tidigare. Jag har varit jätte duktig idag. Imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt.

 

Av Malin - 10 april 2013 21:01

Imorse var vi på mammas jobb och jag åt min frukost där som vanligt. Idag var det många barn på jobbet. Så det var mycket att göra. Men det gör inget det bara kul. För en stund sen så drack jag och älskling kaffe latte. Det var så länge sen jag drack det och vi åt en liten söt och god muffins också. Nu blir det tvmys och sen sova så sött.

 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards