prinsessanmalin

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Malin - 12 mars 2013 20:22

Förlåt att jag inte bloggade igår. Men min blogg krånglade jätte mycket igår. Jag försökte flera gånger men det gick inte. Så då gav jag upp sen. Men det var rätt lung dag igår. Fick gå mycket bara. För det var många som var lediga på skolorna. Då går inte alla bussar. Det så jobbigt att bussarna inte går då. Jag köpte den här söta chokladen igår. Jag kunde inte låta bli. Jag smakade lite av den i gå och idag åt jag upp den idag. Idag på jobbet gick vi till skogen. Vi åt matsäck och lekte där. Det var så mysigt så. Här kommer det en bild på tröjan och affischen somvi köpte i lördags. Tröjan är så grymt cool. Vi fick rea på sakerna också. Efter som Dannes bror jobbade där. Så det var jätte bra att vi fick det.

    

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards