prinsessanmalin

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Malin - 10 mars 2013 20:53

Idag har vi bara tagit det lungt. Vi tittade på Melodifestivalen som var i går. Nu tänke jag berätta mer vad vi gjorde igår. Det var jätte kul. Vi träffade några stycken som vi känner också. Dom som sjöng heter Paul Dianno och Blaze Bayley. Låtarna var bra och dom var coola när dom sjöng. En kompis till oss bjöd oss på dricka. Tack så mycket för drickan. Det var billigt att köpa dricka där. Så det var bra. Jag och älskling köpte varsin tröja där och en affisch. Jag kan vissa dom imorgon hur dom ser ut. Man fick ett gult band när man hade kommit in. Biljetterna var så coola också. VI fick ta en bild med dom också. För Dannes bror jobbar med dom eller vad man ska säga. Så vi tog en grupp foto med Dannes familj med dom. På den här bilden syns jag inte så mycket. Men det finns fler som jag inte har fått än. Dom kommer upp när jag har fått dom. Vi kom hem halv 3 igår. Så vi gick och la oss när vi kom hem. Vi sov till klockan 12 idag. Nu kommer det massa bilder från igår.

 

                                                            



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards