prinsessanmalin

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Malin - 8 mars 2013 20:58

Idag på jobbet gick jag en promenade två stycken barn själv. För dom hade tråkigt så du fick jag gå en promenad med dom. Det var kul och mysigt. Dom leke med några som dom hittade i en skola. Sen hälsade vi på en av barnes mamma. För dom bode nära där. Till mellis åt vi korv och bröd mysigt värre. När jag hade slutat åke jag till stan och gjorde lite ärenden. Jag köpte en ny godis som jag ville prova. Sen fick jag en tidning som dom delade ut. Dom dela ut dom till alla kvinnor. För det är kvinnor dagen idag. Hoppas alla kvinnor har haft en bra dag idag. Haha när jag skulle åka hem med bussen så råkade jag ta fel buss. Jag vart lite över trött där och jag tänke nog på något annat. Tur så kom mamma och hämtade mig. Tack mamma. För en stund sen åt vi popcorn och drack lite cider. Nu får ni ha en trevlig helg nu alla mina läsare.

    

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards