prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Malin - 18 februari 2013 19:54

Imorse var vi på mammas jobb och jag åt min frukost där. Idag var det en lung dag på jobbet. Det var 7 stycken barn idag. Många har sportlov nu. Vi gick till skogen och åkte pulka med dom. Vi hade frukt och ost med oss. Så mysigt det var. Jag fick sluta tidigare idag. För det var så lungt idag. Jag fick sluta 13.00 Så det var skönt. Nu tittar jag och älskling på tv och så har vi tänt doftljus. Det luktar roser i hela mitt rum. Det luktar så gott. Det blir så varmt och skönt när man har tänt ljus. Så vi har det så mysigt så. Våran 2 års dag har varit så mysig och bra.

 

Av Malin - 18 februari 2013 06:10

2 år med min sötnos Daniel.<33


Ja äntligen så kom våran 2 års dag. Vi ska aldrig släppa taget om varandra. Vi hör ihop och det vet alla om. Jag är rik när jag är med dig. För du är så dyrbar för mig. Det finns ingen som är lika bra som dig. Jag älskar dig super duper mycket. 2 miljoner med pussar till dig min älskling Daniel från dig fru Malin.


                                                

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards