prinsessanmalin

Alla inlägg under januari 2013

Av Malin - 24 januari 2013 06:47

                      Idag har jag och min älskling Daniel varit förlovade i 1 år och 4 månader.<33

Du är den är den bästa jag har. Du betyder allt för mig och det kommer du alltid att göra för mig. Du är den finaste jag vet. Jag vill aldrig vara utan dig. Det ska vara du och för alltid. Massor med pussar till dig älskling från din Malin.

Av Malin - 23 januari 2013 20:03

Idag på jobbet var vi inne nästan hela dagen. Vi var ute en stund efter lunch. För det är fortfarande för kallt att vara ute för länge. Det var jätte kallt inne också. Det fortfarande nåt fel med värmen inne. Så jag har frusit hela dagen idag. När jag och älskling hade slutat så gick vi ner till stan. Vi kollade i olika affärer och såg svärmor idag. Sen gick vi till ungdomsgruppen. För åt vi mellis. Jag tog varm choklad och mackor mums var det. Sen så spelade vi ett spel och hade det trevligt. När undomsgruppen var slut så köpte vi thai mat som vi åt när vi kom hem mums vad gott det var. Så det vart en lång dag för mig och älsklingen. Så nu är vi trötta. Det blir att sova snart.

 

 

Av Malin - 22 januari 2013 20:43

imorse fick vi vänta på mammas jobb igen tills bussen skulle komma. Jag tog med mig frukost också igen. På jobbet gick det bra. Barnen fick sova inne idag. För det var så kallt idag. Sen var jag på ett snabbt möte och det gick bra. Idag fick vi gå från våran affär hem till oss. Mamma kunde inte hämta oss idag. Usch och fy vad det var kallt att gå. När vi kom hem så drack vi varm choklad och åt varsin mazarinkaka. Danne hade fått av sin jobba kompis. Dom bruka få ta från fiket som är i skolan. Vi har fått bullar av dom förut. Så dom är jätte snäll mot oss.


 

 

Av Malin - 21 januari 2013 19:06

Imorse fick jag och älskling vänta på mammas jobb. Jag åt min frukost där. Det är som att ha med sig lite matsäck så det blir lite mysigt i alla fall. På jobbet var det rätt lungt hela dagen. För det var inte många barn idag. När jag och Danne hade slutat så gick vi ner tilll stan och väntade tills mamma skulle sluta. Vi gick och kollade lite olika affärer. Nu är jag jätte trött och fryser. Det var så kallt ute idag brrr. Nu blir det måndagsmys framför tv med älsklingen och en skön filt. Det ska bli myspys det. Ni får ha en jätte bra måndags kväll nu alla mina läsare. Kram till er alla mina läsare

    


Av Malin - 20 januari 2013 19:16

Idag gick vi upp rätt så tidigt. Först åt vi risgrynsgröt och ägg. Sen åkte vi till mormor vi skulle hjälpa henne att kasta ut en soffa. Den har dom haft jätte länge. Moster hjälpte oss också. Det var jätte tungt. Sen när vi var klara åt vi mackor och jag drack te. Vi var så duktiga idag. När vi kom hem så tog jag en dusch. Idag åt vi efterrätt och det blev chokladmousse som jag och älskling hade gjort. Den vart så god. Nu blir det bara en myskväll framför tv. Här kommer det en rätt så gammal bild.

 

Av Malin - 19 januari 2013 19:51

Jag och älskling tog sovmorgon idag och det var så skönt. Idag har jag och älskling tvättat två tvättar. Pontus och Joline kom och hälsade på. Vi fikade semlor och annat gott mums. Dom skulle hämta deras kattunge idag på katthemmet. Han hette ställan när dom hämtade han. Men nu heter han Tote. Det var så gulligt namn. Hoppas jag får se han snart. Han är ju super söt. Det kommer en bild på han nu som Joline har tagit på han. Jag har målat och fixat mina naglar idag också. Nu blir det mys framför tv med min största kärlek Daniel. Vi ska äta massa gott mumsigt värre.

    

Av Malin - 18 januari 2013 19:15

Idag fick man ha varma kläder på sig. Det är jätte kallt idag. Vi grillade köttbullar med barnen idag. Sen ritade alla fröknar och jag med barnen det var så kul och mysigt. Det var inte så många barn idag. Så det har varit rätt lungt hela dagen. När jag hade slutat så kom mamma och hämtade mig och Danne. Vi skulle stor handla idag. Vi handla lite i olika affärer. Snart blir det att äta det är goda som är på bilden. Jag var bara tvungen att prova hjärt ostbågarna. Dom såg så söta ut. Så dom passa bra till mig tihi. Danne tog en annan chips sort. Men vi kommer smaka av varandra. Bästa mamma köpte dom till oss. Tack mamma. Ni får ha en riktigt bra helg nu alla mina läsare.

 

Av Malin - 18 januari 2013 06:41

                                     1 år och 11 månader med min största kärlek Daniel.<33

Nästa månad blir det 2 underbara år med dig älsklingen. Jag längtar så sjuk mycket till den dagen. Du och jag har alltid så kul tillsammans. Du gör så att mina dagar blir så underbara. Jag älskar dig mest i hela världen min gulleplutt. Hundra pussar till dig mitt söta hjärtat från din Malin.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards