prinsessanmalin

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Malin - 30 januari 2013 20:03

Imorse fick vi vänta på mammas jobb till bussen skulle komma. Jag åt min frukost där. Som jag brukar göra när vi är där. På jobbet gick vi ut efter vi hade ätit frukost. Det var så halt och blött ute. Det regnade lite också. Usch jag hatar när det är blött och slaskigt väder. En av barnen sa att jag var gulligaste av fröknarna som jobbade där. Det var så gulligt och jag vart så glad. Så det var kul att höra det. När vi hade slutat så gick vi ner till stan. För vi skulle ta bussen på stan. Vi kollade i affärer först. Sen gick vi av på mamms jobb. Mamma hade köpt en jätte fin blomma på jobbet. Det kom en bil med blommer i på mammas jobb. Den ser ut som en hav blomma. Nu vill jag verkligen ha sommar. Nu ska jag äta apelsin. Så man får lite vitaminer i sig.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards