prinsessanmalin

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Malin - 1 januari 2013 19:55

Nu blir det lite kvällsfika. Det ska bli gott. Mumsigt värre. Det blir nog en film till det också. Det är grädde,hallon och någon slags kaka. Jag ska dricka smultron festis mums. Nu vart verligen sommarkänsla. Det blir en dumlechokladboll också. Dom här har vi aldrig provat. Jag har bara provat festisen. Den smakar verkligen smultron om den.

Av Malin - 1 januari 2013 18:43

När vi vaknade idag så tittade vi på film med alla. Efter det åkte jag och älsklingen på bio. För vi fick present kort på det av Micke och hans famij. Vi fick 500 kr. Så det räcker ett tag. Tack bästa Micke. Vi som älskar att gå på bio. Vi tittade på Sune i Grekland. Vi delade på en mellan popcorn och en stor coca cola mums. Allt kunde vi betala på kortet så det var bra. Bio filmen var var bra och rolig. Så den tycker jag att ni ska titta på. För det var den värd. Det var så mysigt att gå på bio med älsklingen. Det var rätt länge sen vi gjorde det. Det passade så bra att gå idag. För det är röddag och allt är stängt.  När vi kom hem från bio vart det tacomys. Pontus och Joline åkte hem idag. Nu är vi trötta det vart så sent igår. Så nu blir det en lung kväll. Det blir nog att lägga sig skapligt ikväll. För snart börjar jag jobba igen.

   

Av Malin - 1 januari 2013 17:46

Igår kom Joline och Pontus hit. Dom firade ny år med oss. Vi åt god mat och hade det trevligt. Jag och Danne tittade på när Joline och Pontus smällde raketer. Jag och Danne provade också. Sen fikade vi goda och söta cupcakes. Joline hade gjort dom. Senare på kvällen åt vi ost och kex. Jag drack cider när vi åt det. Vi drack lite olika drinkar. Efter det titta vi på film medans vi vänta på att klockan skulle bli 12. När klockan blev 12 gick vi ut. Vi tittade när dom smällde raketer. Vi försökte skicka en lykta upp i luften. Men det gick inte. Det blåste och regnade för mycket och det var jätte halt ute. Det var så kallt ute. Men det brukar vara det när det är ny år. Men det var fint med raketer. Jag tycker synd om min hund Moa. För hon är skott rädd. Så vi skött inte så mycket. Jag tänker på dom andra stackars djuren som är rädda. Så man kan ju ta det lungt med raketerna. Vi drack champagne också. Mitt ny år var helt magist. Hoppas ni har haft en bra ny år.

                         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards