prinsessanmalin

Alla inlägg under september 2012

Av Malin - 24 september 2012 06:16

                                   Idag har jag och min snygging Daniel varit förlovade i 1 helt år.<33


Äntligen så kom den här dagen som vi har väntat på så länge. Det går så himla snabbt. Den blomman som vi fick av svärmor när vi förlovade oss lever fortfarande. Så den blir också 1 år nu. Jag är så glad att vi förlovade oss. För jag älskar dig så otroligt mycket. Vi har gjort slut en gång och det var inge kul. Men vi bråkade så mycket då. Men sen så vart vi tillsammans igen och då vart det bättre. Vi behövde bara ta lite puse ifrån varandra. Jag är så glad att vi vart tillsammans igen. För jag är så himla kär i dig. Du är så underbart fin älsklingen min. Det finns så mycket fina minnen med dig älskling. Miljoner med pussar till dig från bara din Malin.



Av Malin - 23 september 2012 19:17

Idag har jag och Danne tvättat två tvättar. Sen har vi titta på Johan Falk. Den var jätte bra. Efter det gick vi ut lite i solen. Man ska passa på när den kommer. Vi har gjort rent kattlådan också. Sen har vi gosat med kaninen. Hennes namn i kullen var Sunshine. Det var ett fint namn. Hon föddes 16:e juni 2010. Nu ska jag smaka på en ny choklad som pappa hade köpt till mig och titta på tv. Hihi och det var blåbärs smak på chokladen. Jag som älskar blåbär. Sen köpte pappa dom andra som är smak av hallon och jordgubb. Vi fick varsin chokladkaka. Jag älskar choklad det är bara för gott.

 


Av Malin - 22 september 2012 20:00

Idag gick vi upp klockan 9.00 Till frukost åt vi frallor. Sen åkte vi till stan. För det var familjens dag på stan idag. Det hände massa saker. Det var barn loppis och massa annant. Det var spring lopp också. Det såg så kallt ut. För det var regn väder idag. Efter det hämtade vi en kanin som Danne fick av en kompis till mig och min familj. Haha han döpte henne till Greta. Hon är jättte söt. Så nu har vi en till ny djur medlem haha vi har nästan ett zoo här hemma. Till kvällsmat gjorde vi hem gjord pizza. Danne, pappa och jag gjorde varsin pizza. Jag gjorde min hjärtformad och en rund pizza. Nyss tittade vi på Körslaget. Vi åt chips och dipp också. Haha Danne tog en rolig bild på Greta. Hon har chipspåse och ett colaglas bredvid sig . Det såg så roligt ut. Så jag var tvungen att vissa den.

       

Av Malin - 21 september 2012 20:58

Idag på jobbet så grillade vi. Men jag vet inte vad det hette som vi gjorde. Vi fick mer ved på jobbet som vi ska ha när vi grillar varje fredagar. Det var så roligt när vi skulle lägga veden i den ena boden. För då tog barnen leksaker och la veden där i. Dom är ju bara för söta dom små liven tihi. Sen var dom tvungen att stäng av vattnet på jobbet för dom skulle göra nåt då. Så det blev lite stressigt att byta blöja på barnen innan dom skulle stänga av vattnet och så gick jag på toaletten lite snabbt också. Men det gick bra. Vi tittar på Fångarna på fortet nu. Vi äter lite ostbågar och dricker cola. Brr det är både kallt ute och inne nu. Så nu blir det att bara mysa i soffan med en filt. Ni få ha en mysig helg nu alla mina läsare.

   

Av Malin - 20 september 2012 19:35

Idag hade vi lite kalas på jobbet. För vi hade fått en miljöflagga som vi skulle hissade upp. Vi hade gjort fint ute och vi hade blåst balonger både små och stora balonger. Vi prata lite hur man sortera skräp också. Sen kom Fille ett troll och han gillar att sotera skräp. Efter det fick vi fruktsallad och grödde. Barnen tyckte det var jätte gott och det tyckte jag också.  Sen har varit en mysig dag idag. Idag skulle jag haft samlingen men vi hade kalaset istället. Sen har vi haft gäster här. Danne och Ingalill var här och fikade. Det var kul att träffa dom. För det var rätt länge sen vi träffade dom och vi hade mycket att prata om. Vi vissade pappa och mammas nya sovrum occh lite annat. Vi hade köpte en ny kaka ballerina med nougat smak och den med mint har jag smakat förut. Kanelbular är verkligen min favorit bulle. Nu blir det att titta på tv sen sova. Snart är det helg igen jippi.

 

Av Malin - 19 september 2012 20:33

Idag har det varit en lång dag. Idag på jobbet hade vi matsäck. För vi skulle gå till skogen. Efter jag hade slutat så hämtade mamma och Danne mig. För dom hade stor handlat. När vi kom hem fick vi packa upp allt. Sen fikade vi och Nicke fikade med oss också. Efter det åkte vi till ungdomsgruppen. vi gjorde pärlarmband. Vi skulle gör armband om oss själva eller hur man ska säga. När undomsgruppen hade slutat så åkte vi till mcdonalds. För annars hade vi fått mat så sent. Gott var det i alla fall. Efter det hämtade vi Dannes nya dotor som han har köpt. Nyss tittade vi på Bode söker fru. Nu är jag en trött tjej. Jag mår lite konstigt just nu. Hoppas jag inte börjar bli sjuk igen. Hoppas att det är bara för att jag är jätte trött. Det blir att sova tidigt ikväll. Idag har det varit kallt och regnigt väder usch för det.

   

Av Malin - 18 september 2012 19:53

Den här dagen gick snabbt. När jag hade slutat så regnade det super mycket. Till kvällsmat så köpte vi thaimat. Mamma köpte räkchips som jag ville ha också tack Mamma. Mums vad gott det var och det passade så bra att vi åt det idag. Efter som det är min och Dannes dag idag. Nu blir det att titta på Ung och bortskämd. Men vi missar X-factor idag. Så den får vi titta på play 4 en annan dag. För den går samtidigt som Ung och bortskämd. Det så störande att bra tv program går samtidigt. Det har varit en bra dag idag för mig. Fast det har regnat. Men det har varit sol också. Så det är ju bra i alla fall.

 

Av Malin - 18 september 2012 16:16

                                           1 år och 7 månader med min finaste hjärtat Daniel.<33

Du är så otroligt fin och jag är super glad att du är bara min pojkvän. Du gör mig så glad hela tiden. Du gör mitt hjärta hel. Vad skulle jag göra utan dig. Utan dig är jag ingenting. Du är bara för underbar. Det ska var du och jag för alltid. Jag älskar dig mest av allt. Tusen puss till dig min pussgurka från din älskade Malin.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards