prinsessanmalin

Alla inlägg den 28 september 2012

Av Malin - 28 september 2012 22:37

Imorse när jag vaknade så tog jag en skön dusch. idag på jobbet så grillade vi pinnbröd. När vi åt kvällsmat så åt moster med oss. För en stund sen så har jag och Danne varit på bio. Vi såg på Hypnotisören. Den är premiär idag. Mina föräldrar bjöd oss. För vi hade hjälpt dom med jorden förut. Den var spännade och bra. Vi ville gå på bio i måndags på våran dag. Men det var så mycket då så vi fick göra det idag istället. Det var mysigt att det var bara han och jag. Vi gjorde lite ärenden på stan också innan filmen började. Nyss åt vi marängtårta som pappa har gjort. För vi haft våra grannar här. Dom hade väg möte här. Så det var jätte gott. Snart blir det att sova. För nu är jag jätte trött. Här kommer det bild som jag också tog igår när jag väntade på bussen.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards