prinsessanmalin

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Malin - 25 september 2012 19:32

Usch vad det var kallt idag brr säger jag bara. Idag var det en lung dag på jobbet. Idag fyller mina katter år. Skorpan och Smulan. Skorpan bilr 5 år tror jag. Smulan blir 13 år så hon är gammal lite tjej. Men folk tror att hon är fortfarande är en kattunge. För hon leker som en kattunge och är lika liten som en kattunge. Hon har inga tänder kvar och hon börjar bli lite senil. Men hon är jätte bra på att jaga mös och små djur. Hon gillar att gosa. Hon kommer inte ihåg när hon har ätit, gått på kattlådan och när hon gick ut sist. För hon gör det hela tiden. Hon äter mycket men hon blir aldrig tjock. Skorpan är också en gosig kille. Han hade långa hugtänder förut men dom gick lite av. Han kunde inte stänga sin mun stackars liten. Grattis mina sötnosar. Dom fick en liten present också. Dom fick äta lyxmat idag. Nu tittar vi på tv och äter mackor. Jag gjorde lite varm choklad för jag var så sugen på det och jag är lite frusen.   

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards