prinsessanmalin

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Malin - 17 augusti 2012 19:01

Det var rätt så lung dag på jobbet idag. För det var många som var lediga idag. Vi grillade på deras mysiga grill idag. Vi grillade pannkakor med blåbärssylt i. Dom större barnen hade plockat bläbärna i skogen förut. Det var jätte gott. Sen när jag slutade så hämtade mamma och Danne mig på mitt jobb. Sen så handlade vi paket. För vi ska på barnkalas på söndag. Vi handlade lite mat också och mamma köpte varis glass till oss också. Nu är jag jätte trött och jag har ont i huvudet. Jag brukar nästan aldrig ha det. Nu ska jag och älskling äta lite gott och titta på nån bra film. Ni får ha en trevlig helg alla mina fina läsare.  

 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards