prinsessanmalin

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Malin - 7 augusti 2012 20:31

Imorse när vi vaknade så letade vi efter vår loppis skylt. För den var borta när vi skulle ta bort den igår. Men vi hitta den inte. Vem vill ha loppis skylt liksom . Knäppa folk finns det gått om. Efter det ville pappa att vi skulle gå till affären och köpa glass och det gjorde vi. Moa fick följa med också. Sen kom mamma och hämtade oss. För mamma hade sluta från jobbet då. Efter vi hade ätit kvällsmat så gjorde vi en ny loppis skylt. För en stund sen gjorde bästa pappa äggamacka till hela familjen mums. Jag drack varm choklad till. Vi åt några pepparkakor till och burken är rosa tihi. Nu sitter vi och tittar på allsång på skansen.

   


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards