prinsessanmalin

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Malin - 5 augusti 2012 20:53

Idag har vi haft loppisen öppen. Vi har fått många kunder idag också. Alla kunderna köpte någonting. Sen jag och Danne tvättat två tvättar. Idag åkte Joline och Pontus hem. Vi har möblerat om lite. Men det blir mer sen när vi har köpte mer möbler. Det har varit en ganska lung dag idag. För en stund sen så kollade vi på solsidan och åt chokladmousse. Nu blir det nog att titta på nån bra film.

 

Av Malin - 5 augusti 2012 19:33

kräftfesten var jätte trevligt och roligt igår. Vi drack och åt massa gott. Vi hade varsin hatt och haklapp. Mina naglar lös inte mörkret. Men jag tror man behöver discoljus för att det ska funka. så det blev ingen bild på dom i mörkret. Jag får göra det nån gång när jag är på ett disco istället så får vi se om det funkar då. Jag hoppas det ska funkar då. Joline satte på diamanter på min ena nagel. Sen vi fick ett par roliga glasögan av våran grannar. Som vi alla prövade. Haha och alla började skratta jätte mycket när vi alla hade på oss dom. Danne hade dom på sig typ hela kvällen också haha. Vi har alltid kräftfest med våra grannar. Fast vi brukar ha olika datum. Det beror på när alla kan och så. Haha var tvungen att ta kort på grannes toalett den var så fin. Den skulle passa i min lägenhet sen tihi. Det var riktig Malin toalett efter som den var rosa. Jag älskar rosa. Nu kommer det lite bilder från igår.

               


 





       

  








 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards